Direktlänk till inlägg 2 december 2007

visst är han väll söt?

Av Emelie Andersson - 2 december 2007 19:38

eller vad tycker ni?

Uppdaterar med lite nya bilder på flex då det inte finns så mkt att skriva om :)

 
 
Sofia

Sofia

2 december 2007 20:36

Det var en fin hund ja :) Det måste jag hålla med om.

http://boundless.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

3 december 2007 08:55

Så fin han är :)

http://trollbunden.bloggagratis.se

 
Liza, Sikkan&Lotus

Liza, Sikkan&Lotus

5 december 2007 10:44

Hej!
Jo visst vet jag vem du är!
Blev det några fler agilityframgångar sen efter Nybro eller?
Hur går det med Flex? Han ser himla fin ut!
Hoppas allt är bra med er allihop!
// liza&hundarna

http://www.lizashundar.se

 
Liza

Liza

6 december 2007 10:06

Näe, vi tävlade inget mer sedan efter det, Sikkan har haft lite problem med sitt ben igen, så vi stod över. Nu verkar det vara OK igen, men man vet ju aldrig!
Vad skönt att monsterperioden verkar gå över nu, Lotus (som nu är 2.5) har precis klivit in i någon sån där period IGEN, så jag hoppas på att det snart ska fixa sig! När man tränar är han underbar och jätteförig och fin, men när man ska gå promenade drar han som en idiot och är helt galen rent allmänt och det har han aldrig varit innan!
Det är ju lite att jobba med så att säga =)
Men men, det är väl sånt man får stå ut med om man ska ha en aussie-terrorist!

http://www.lizashundar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Andersson - 23 september 2009 19:49

jag tror att alla missuppfattade förra inlägget lite. Men jag vill peka på sista meningen som kanske alla missade? -men just nu kämpar vi på med hoppet närmast till hands, och det kanske tar månader eller år men vi ska tillbaka dit vi var innan o...

Av Emelie Andersson - 4 september 2009 22:57

Hej! Längesen jag skrev, och antagligen ett bra tag till jag skriver nästa gång.   Men jag kände att så många skriver och frågar hur flex mår och när vi ska tävla osv.   Sanningen är den att det är faktiskt inte bra, flex föddes utan en klo (som då v...

Av Emelie Andersson - 4 juni 2009 21:47

Börjar känna lite fjärliar i magen till på lördag, det känns som att flex och jag ska tävla på riktigt nu! Har även anmält till AussieSpecialen nu, där flex faktiskt ska ställas ut :) och sen tänkte vi köra en sista klass2 tävling då. Mest för att tr...

Av Emelie Andersson - 29 maj 2009 18:38

jag fattade inte hur man kunde få in fler filmer på ett inlägg så det får bli såhär så länge.   Detta loppet är jag faktiskt ganska nöjd med, förrutom min hållning och min hand innan gula tunnlen, men vi hade fin kontakt och hyffsat tajta svängar. ...

Av Emelie Andersson - 29 maj 2009 18:35

Fel ordning, men här kommer filmerna :)   Detta loppet är det inte mycket jag är nöjd med, men vi fick en otroligt dålig uppstart då det var så många strykningar och när jag var på kisserunda ropade dem in oss, så jag var stressad och okoncentrerad, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards