Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie Andersson - 29 maj 2009 18:38

jag fattade inte hur man kunde få in fler filmer på ett inlägg så det får bli såhär så länge.


Detta loppet är jag faktiskt ganska nöjd med, förrutom min hållning och min hand innan gula tunnlen, men vi hade fin kontakt och hyffsat tajta svängar.

Av Emelie Andersson - 29 maj 2009 18:35

Fel ordning, men här kommer filmerna :)


Detta loppet är det inte mycket jag är nöjd med, men vi fick en otroligt dålig uppstart då det var så många strykningar och när jag var på kisserunda ropade dem in oss, så jag var stressad och okoncentrerad, men han gjorde ett super fint byte innan slalomet iafl :)

Av Emelie Andersson - 29 maj 2009 17:54

Nu var det över ett år sen jag skrev.

Mycket har hänt och eftersom jag kommer gå i stort sätt arbetslös i sommar så kommer jag ha mycket tid över till bloggandet hoppas jag. :)


Sedan har jag upptäckt hur kul det är och gå tillbaka och läsa tidigare inlägg.


Sedan jag bloggade sist har det hänt mycket.

Flex och jag har tävlat lydnad och fått ett LP2 vilket känns jätte kul!

Nu är det mycket pet och pill kvar innan trean sitter 100% och därför ligger vi lite lågt ett tag framöver och satsar gärnet på agilityn istället.


Tyvär blir det inte allt för mycket tävlingar, men vi lägger krutet på att få ett fungerande sammarbete, vilket vi inte haft på agilityn länge. Till skillnad mot lydnaden där flex är otroligt lyhörd och förarbunden så är agilityn någonting han tycker han klarar alldeles utmärkt utan matte. Så vi har mycket att jobba på. tänkte lägga upp en film från våran senaste tävling, men ska bara komma på hur man gör! :P


Förövrigt har jag gjort sista skoldagen idag, och sista dagen på praktiken på måndag. Och den 8/6 är det dags för den stora dagen :D

Jag lägger upp några balfoton, ifrån förra helgen mest för cissi, men ni andra är välkomna att kolla också :)


Nu blir det pizza för att senare åka till klubben för lite kvällsträning!






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards