Alla inlägg den 16 november 2007

Av Emelie Andersson - 16 november 2007 22:13

Hela den här veckan har varit ett stort suddigt hål.

Jag har något virus som jag troor håller på och försöka bryta ut.

Så hela veckan har jag varit helt slut i kroppen, och knappt orkat resa mig ur sängen. De gånger jag har trotsat kroppen så tuppade jag av. Riktigt läskigt, har aldrig svimmat "på riktigt" innan.


Men hundarna måste ju få sitt i alla fall. Så måndag-tisdag tränade vi lydnad med Meta, Och jag måste faktiskt skriva en hyllning till den människan och tacka dig för allt du har gjort för mig, lärt mig, peppat mig, skällt på mig, och visat att det alltid finns andra vägar inom allt med hundarna. När jag kom för 3års sen med lilla oscar som knappt kunde sitt & ligg och ville testa på agility lite på skojj sådär. Du fick mig fast :) Tack!


Onsdag var det möte med agilitysektorn och Elin och Cissi är så välkomna så :)


Idag åkte jag till skolan för att skriva nationellt prov, för att sedan åka hem och krypa under täcket igen.

Sedan träffade jag Jenny Damm på klubben för att få lite nya insikter om agilíty grundträning. Mkt nyttigt! och mycket nytt att tänka på och träna på. Dags att ta sig i kragen och börja träna! :D

Måste säga att det är häftigt att se, hur små, små medel kan göra i det stora hela.


Nu är jag tröttare än någonsin, och sängen lockar..

Det är bara att ladda upp tills på söndag då vi har 8 timmar med jenny till 8).


Grattis förresten till flex och hans syskon som idag fyller 8mån idag.

måste börja ta lite bilder på honom igen, har inga nya att bidra med :P


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards